pondělí 13. května 2013

faking fak

ležím na posteli,
nic se mi nechce,
zítra dva zápočty,
půjde to lehce...... (?!?!)

Probudilo se ve mně zas básnický střevo. Místo toho abych se učila jsem napsala dílečko.. nojo, občas píšu, ale je to nic moc, resp. já ty moje básničky fakt žeru, ale ostatní to nějak nechápou a jen kroutí hlavou. To bude určitě tím, že mám fakt talent (hahahahaha).

"Depressing and weird content. Sharing disabled."

Co dělat, když zítra píšu dva testy, vím z toho velký nic a zbývá mi tak 8 hodin do konce mýho dne?

a) sebrat se a začít
b) pomodlit se
c) vygůglit nějakej krvavej rituál
d) vykašlat se na všechno a doufat že jsem přirozeně inteligentní

bacdacbdacdbacdbacabdcbadcbadcbadc

hahahaha za cé. prej za cé. no. hm. oukej. zkusit se musí vše.

bože. ať už vyjdou titulky na game of thrones s03e07 nebo se zcvoknu.


edit: je 17:21 (5 minut po zveřejnění článku) - titulky už vyšly.. yahoooo!

Žádné komentáře:

Okomentovat