středa 22. května 2013

DIY shorts and idiots n°2

Tak. Už toho mám dost. Sousedi se snad rozhodli zbourat celej barák neboco?! Chmmmpffff.
Dneska jsem se musela jít učit k tetě. Ještě že bydlí tak blízko... pak se spustil monzun, tak si zlomyslně mnu ruce, že už dneska bourat nebudou. AHA. Tak určitě. Vrátím se dom, půl hodiny klid a zas začli. Tak jsem si řekla, že na to kašlu, a využiju ten čas trošku jinak. (I když zítra mám zkoušku, že.)

Moje milovaná tetička mi darovala kraťase. (Že prej se jí na ní nelíbí pf.) <3 Posuďte sami.

 a jde se upravovat!

ustřiženo! a nezapomenout zašít švy .)

hotovo


a zezadu, můj oblíbenej symbol.. (má budoucí první kérka, ale pšššt) lalala 


svačinka...mungo klíčky a chleba s tofu "dresingem"
 (zdravá výživa na jánské) a pažitkou .))

Dělala jsem ještě jedny kraťásky (s nízkým pasem)...ale to už je dávno..taky to je poznat...

výplň kapsy


a zadní kapsa..

....konečně přestali bourat... tak já se jdu učit... držte mi palce... zítra v 9:00 :x .))

1 komentář: