úterý 16. dubna 2013

my bruise loves me

Mám nejvěrnější modřinu na světě. Asi mě má i docela ráda.


Viděli jste někdy něco takovýho? Já z toho nemůžu fakt :D . Mám modřinový srdíčko na noze. Achjo. A je fakt věrná, to vám řeknu. Už je to 14. dní a pořád nezmizela. Hold asi budu mít namodralou nohu pěkně dlouho.

Venku je krásně, a já budu trčet ve škole od 13 do 20. Pf. A pak do práce rovnou, dvakrát pf.

Tak bych zas něco o sobě řekla do větru (pochybuju, že to tu čte někdo jinej než já a já)...

Vš - Experimentální Biologie/ Speciální biologie

Práce - dealer Texas hold'em

Jo..a tu modřinu jsem si udělala na biopasování prváčků (mě) (jsem prvák už podruhé bajDwej :D ) když jsem se strašně moc opila a stále jsem lezla na pódium tančit (snad nemá nikdo žádnou dokumentaci), potom co jsem se musela napít z láhve označené jako methanol a sníst kuklu bource morušovýho. (Víte jakej to byl šok???! Já se zavázanýma očima a ! no ! :x omfg.) Jo, ještě jedna věc teda, když už jsme u těch živočichů... Jsem vegetarián na cestě k veganství. Víc o tom až někdy jindy.. 

Teď musím rychlostí světla udělat protokol do chemie, popadnout plášť a jet do kampusu, protože nesnáším, když chodím pozdě. (Jak jinak, je to u mě celkem pravidlo...)

Tak báj maj imadžinery frends

1 komentář:

  1. To je hezké! :D Já mám teď jednu modřinu ještě od podzimu, od stužkáče. :D To byla párty. :D Ale už jde vidět jen minimálně no, ale byla tříbarevná a převeliká. :D

    OdpovědětVymazat