pondělí 8. dubna 2013

isn't it?

Víte, co tím myslím. Život se někdy začne vytrácet a vy nevíte co. Někomu pomáhá organizovanost. Někdo se s tím smířil a pomalou se rozpouští. Já nevím, co pomáhá mně, potřebuju nějakou jiskru. Potřebuju se udržet na stejný vlně, nepadat pořád na dno.

Potřebuju konečně začít žít. (what a cliché)

Myslím, že jsem ten organizovanostpotřebující typ. Všechny ty seznamy, čehokoliv, mi dodávají energii. (coffee? no thanks. )

Stejně to dopadne tak že ten blog za týden smažu jako všechny, co kdy vznikly díky mojí osobě. Whatever. Aspoň na chvilku nabydu dojmu, že dělám něco, co mě baví. Baví? Nevím. Spíš si myslím, že mě to bude možná dávat nějakej plus bod(?!) ...

Počkej, došla mi sms...
.
..
...

:O !

jdu na pivo prej.. (a co chemie?!)

hele, tak aby tenhle PRVNÍ (legendary) článek měl vůbec smysl .. resp. vůbec nic jste se o mně nedozvěděli ..
.
..
...
mám ráda černou.

Bye.

Žádné komentáře:

Okomentovat