pátek 12. dubna 2013

I can't sleep.

Achjo. Dneska jsem měla jít na flédu, maškarní - dekadence. (Jo, jsem z Brna.) Připravenej kostým, všechno a kámoška mi onemocní. Ts. A já se tak těšila. (tears)

A tak začíná příběh.

"Návštěva papírnictví" - v papírnictví, drogerii a knihkupectví dokážu strávit hodiny, jen tak bajDwey.
Mimo to, že jsem si tam koupila lihovku, lepidlo a lepící papír se štítkama, který nejsou vůbec podstatný (prostě must have, protože to doma prostě nemám žejo..), tak jsem si od tam přinesla domů dvě černý lesklý lepící pásky. Měla jsem totiž plán.

You know...takový ty krásný svítívý světýlečka, na tumblru je toho plná (můžu tu psát sprostě? - radši ne.e .. takže jenom takhle: "*****"), všichni se z toho můžou ****** a tak dále. Já taky, prosím. Noaco.

Objevila jsem totiž doma postarší vánoční světýlkovej řetěz. ZELENEJ. (aksjfbskejbgaelignd)

Takže jsem se z tohodle

pomocí tohodle

snažila vytvořit tohle

Trvalo mi to TŘI hodiny. Omfg, doufám, že se ta páska nikdy v životě neodlepí nebo mě klepne.

Fotku nemám, někdy dodám, nevím kdy, ale někdy jo.

A musím říct, že to stálo za to. I když ty tři hodiny byl horor, ještě že existujou seriály, který stačí jenom slyšet.



Žádné komentáře:

Okomentovat