pondělí 22. dubna 2013

f-kin' mess

...aneb jak se donutit uklidit pokoj...

Je to kruté, já vím, chudák já, že se nestydím. Ale jinou možnost nemám. Mám tu hroznej bordel, musí to jít pryč. Takže přivřu oko a nahraju ty hrozný fotky. A pak mě to DOUFÁM (kdyby ne tak se už můžu jít rovnou zabít) donutí uklidit.

oooo hepyplejs.

<3 best frend


bjůty tejbl

hromada oblečení s bonusem

rozespalý bonus <3

 plejs ver aj bikam smart

takový cosi u postele, kam si odkládám úplně všechno :D

Tak. A je to. Teď se musím co nejdřív pustit do úklidu a napravit si reputaci. Správně? ...
...ale nejdřív... ono je tak hezky ... lužánky? DEAL.

Lálalálalálalá

...be black, bitchezz <3

1 komentář:

  1. ty ingliš popisky mi daly někdy zabrat :D
    přijde mi, že máš dost podobně zaříženej pokoj jako já :) (až na tu chemii na stole-já jsem humaniťák! :D)

    OdpovědětVymazat